آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

من یه دختر کوچولو تو دلم دارم

1390/5/8 8:44
نویسنده : فاطمه
796 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم ، سلام عزیزم ، بالاخره ما مطمئن شدیم که تو یه دختر کوچولوی ناز بامزه هستی که نشستی تو دل مامانی تا یه روز که موقعش بشه مثل یه فرشته خوشگل بیای تو بغل مامان و بابا ، عزیز دلم ، ناز کوچولوی من ، چهارشنبه رفتیم سونوگرافی و هم کلی خیالمون راحت شد و هم جنسیتتو قطعی بهموون گفتن  ، آقای دکتر می گفت که ماشالا پرجنب وجوشی و اجازه نمی دادی که ببیندت بعد به ما همه اعضا بدن قشنگتو نشون داد و ما کلی کیف کردیم تازشم آقای دکتر گفت رشدت هم عالی بوده و همه چی نرمال وخوبه ، خدا رو شکر می کنم که تو رو به من داده و خدا رو هزار مرتبه شکر می کنم که سالم و سرحالی ...راستی حالا دیگه وقتشه باید همین روزا بریم دنبال خرید وسایل واسه شما وای ی ی ی چقدر حال میده بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)