آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

هفته 19

1390/4/22 12:49
نویسنده : فاطمه
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان ،خوبی عشق من ؟دیروز یه کم کارای خونه رو انجام دادم وخسته شدماوه  و  یه کوچولو کمردرد گرفتم ببخشید مامانی فکر کنم تو رو هم خسته کردم معذرت می خوام ولی نمی تونستم تحمل کنم بابایی هم که سر کار بود ... خلاصه ... از اینا بگذریم  هفته 19 هم داره آروم آروم تموم میشه و شما هم که همینجور داری بزگتر میشی و شیکم مامانی رو بزرگتر می کنی ، من خیلی خوشحالم که تو رو دارم ، خیلی حس قشنگی دارم وقتی به این فکر می کنم که من یه بچه ناز  تو راه دارم ... خوشگل مامان و بابا ! یکی دو هفته دیگه ما میریم سونوگرافی و دیگه مطمئن میشیم که دختری یا نه بعد یه دونه اسم خوشگل برات انتخاب می کنیم ، بعد بقیه چیزا، عزیز مامانی من دیگه باید برم .فدای بچبه نازم بشم من ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی ارمیا
23 تیر 90 9:45
سلام فاطمه جون!سعی کن زیاد سونو نری!واسه نینی نازت زیاد خوب نیست! به منم سر بزنیا!
مامان شازده کوچولو
27 تیر 90 18:40
عزیزم مبارک باشه. پسر یا دختر فرقی نداره. صحیح و سالم و خوشبخت باشه
دانيال
28 تیر 90 13:55
سلام خاله جوني سلام ماماني آينده راستي وبلاگ قشنگي داريد به من راي ميديد ؟ كدم 67 هست اگر كه اجازه بديد لينكتون مي كنم با احترام دن دني