آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

عزیز دل مامان و بابا 35 امین ماه زندگیت مبارک .

1393/8/28 14:43
نویسنده : فاطمه
798 بازدید
اشتراک گذاری

بازم با کلی تاخیر اومدم عشقم ...

ماه 35 زندگیتم تکمیل شد و چیزی به تولد 3 سالگیت نمونده همچنان هر روز عین یه خانم میری مهد کودک و روزایی که تو خونه ایم میگی مهد کودک تعطیله نیشخنداین ماه همش سرما خوردگی داشتی یعنی بهتره بگم از اواخر شهریور شروع شده تاااا الان این روزا یکم بهتری ولی هنوز داروهات تموم نشده تو این دو ماه 4 بار رفتیم دکتر تازه 4 تا آمپولم نوش جان کردی دیگه هم دلم میسوزه برات اینقد از این شربتا میریزم تو حلقت هم خسته شدم از بس هی سرما میخوری و سرما خوردگیات عین زنجیر به هم وصل میشن ...اول سرفه بعد تب بعد بازم سرفه همین چارشنبه گذشته بود که گوشات ملتهب شده بودن .....اوووووووف واااااقعا صبرم تموم شده وقتی میبینم آبریزش بینیت شروع شد دلم میخواد از بالای ساختمون خودمو پرت کنم پایین... چقد غر زدم من ..وقتی فقط یه مادر بشی منو درک خواهی کرد عزیزم  بازم امسال تولدت میافته ماه صفر و منم با اینکه خیلی دلم میخواد برات تولد بگیرم نمیتونم چون باید از این تولدای ساکت بگیریم و من از تولد بدون بزن بکوب بدم میاد ولی خودت دوس داری مهمون بیاد اون روز میگفتی مامان واسه تولدم کیک بخریم مهمونا بیان .... نمیدونم چکار کنم  ناراحت  عکس میذارم بعدا 

پسندها (3)

نظرات (8)

سمیرا
28 آبان 93 18:47
پیشاپیش 3 سالگی مبارک عزیز دلم. می دونم چی می گی فاطمه جون کاملا درک می کنم مریضی خیلی بده . من که افسرده شده بودم. انشاله همیشه تنشون سلامت باشه. فدات بشمممممممم ممنون عزیزم واقعا فقط شما که یه مادری منو درک میکنی بازم از نظر قشنگت متشکرم .
بانو
6 آذر 93 12:05
سلام برای بچه ها قانون، قانون است! www.banoo.ir/post/1299 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
10 آذر 93 10:09
سلام مادران معتاد اینترنتی www.banoo.ir/post/1281 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
16 آذر 93 10:33
سلام مجموعه های آموزشی کودکان؛ فرصت یا تهدید www.banoo.ir/post/1358 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان هادی
27 آذر 93 9:23
سلام خانومی .خیلی دخمل ناز و ملوسی دارید خدا حفظش کنه.تنش همیشه سلامت باشه. نظر لطف شماست .ممنون
مامان بی تاب
12 دی 93 19:31
سلام خاله جون من تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کردم ممنون میشم کد 106 به 1000891010 SMS بزنی و به من رای بدی. [بوسه]
ــــــدلارامــــــ
21 مهر 94 19:24
سلام مامانه نینی ماشالا نینیه نازی دارین منم قراره خاله شم و واسه همین یه وبلاگ واسه فوگوله تو راهیمون درست کردم خوش حال میشم سر بزنین و نظر بدین مرسی از لطف شما ..به سلامتی خاله بشین
مامان و بابامامان و بابا
27 دی 96 16:17
سلام مامان آیلین کوچولو،ماشالله عروسک کوچولوتون برا خودش خانمی شده،ایشالا در کنار خانواده همیشه سالم باشه و شاداب،از طرف ما ببوسینش بعد از مدت ها دیدمش،از طرف مامان آیدین