آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

توت فرنگی شیرینم 34 ماهه شدی

1393/7/28 0:22
نویسنده : فاطمه
919 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندم ! هر چند به خاطر مشغله زیاد چیز زیادی تو ذهنم نیس ولی اومدم بگم که این روزا و هفته ها دارن چه جوری میگذرن امیدوارم یه روز بشینی و بخونی که تو 34 ماهگی :

- بیشترین و مهمترین حرفت اینه که : من بزرگ شدم ، مامان با من مثل نی نی ها صحبت نکن ، دارم از پله ها میام پایین مواظب من نباش و برو عقب تا من خودم بیام پایین و ... خیلی خیلی هم جدی هستی رو حرفت و شوخی نداری و اگه کسی بزرگ بودنتو زیر سوال ببره خیلی ناراحت میشی.

- تو مهد کودک رسما توت فرنگی صدات میکنن حتی بعضی از بچه ها اسم خودتو نمیدونن ..منو که میبینن میگن مامان توت فرنگی اومد خنده تازه بعضا به مامان یا بابای خودشون معرفی میکنن :این مامان توت فرنگیه  ...خلاصه کلی معروف شدی راضی

- یه عادت بد : خوردن انگشت و ناخن ...واااای ی ی  خسته خیلی راهها رو امتحان کردم خیلی وقتا هم شده که از کوره در رفتم و سرت داد زدم  متاسفانه متاسفانه غمگین ولی بهترین راه که اعصاب فولادین هم میخواد همونه که حواستو پرت یه چیز دیگه بکنم ...یه ذرررره تاثیر داشته

- تازه چند تا کلمه نه چندان خوب هم یاد گرفته بودی که خدا رو شکر تقریبا یادت رفتن تا حالا کلن سه چهار بار بیشتر استفاده نکردی اونم انگار به نظرت امتحانش جالب می اومد ولی نمیدونی ما چقدر نارحت میشدیم دختر مودب و گلمون که همیشه مودبانه حرف میزنه یهو از این کلمات به زبون بیاره

- حافظه ات عاالیه ، تا یه شعر جدید تو مهد شروع میکنین سریع یاد میگیری و تو خونه واسه ما میخونی بعضی کلمه ها رو هم خیلی بامزه میگی که فقط شبیه کلمه اصلیه  ، مثلا : سر زد از ففق مهر خاوران آرام

- راستی برای اولین بار موهاتو کوتاه کردیم ، تو آرایشگاه عین خانوما نشسته بودی ، موی کوتاه هم خیلی بهت میاد ولی من مدل موی بلندت رو خیلی بیشتر دوس دارم ...دیگه موهاتو کوتاه نمیکنم

 

10 مهر 34 امین ماهگردت داشتیم میرفتیم بیرون شام بخوریم همراه با مامان گل خودم

 

 

همون شب پدر و دختر در حال تحویل گرفتن هم !

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (9)

بانو
28 مهر 93 13:05
سلام مدل لباس پاییزی بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1136 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
سمیرا
30 مهر 93 18:27
عسل خاله 34 ماهگی مبارک. ماشاله بهش می یاد موی کوتاه توت فرنگی خانم. دیده بزرگ شدن . خودشون بلتن. ماشاله ممنون از لطف شما عزیز دل
مامان رهام
4 آبان 93 13:47
مامان خانوم دوس ندالید با ما دووووس شید؟چرا پس لینکمون نکردید؟ماکه همیشه به آیلین خوشگله سر میزنیم .از بس دوسش داریم ای وای این چه حرفیه خیلی هم دوست داریم با شما دوست باشیم مسئله اینه که من خیلی کم سر میزنم شرمنده ...اصلا همین حالا لینکتون کردم
رز مامان مهرسا
5 آبان 93 8:34
34 ماهگیت مبارک عزیزم مرسی عزیز
شيك پوش
15 آبان 93 16:51
با ما شيك پوش شويد: http://alizeshop.mihanblog.com
عمه فروغ
16 آبان 93 20:59
سلام 34 ماهگیت مبارک آیلین عزیزم ان شاا.. 340000000000 ساله بشی عزیزم ماشاا.. دختر نازی دارید خدا براتون نگه داره خوشحال میشم به من هم سر بزنید اگه مایلید تا همدیگر رو لینک کتیم شما به ما خیلی لطف دارین ممنون بابت مهربونیتون چشم ما هم به شما سر میزنیم حتما.
مامان ناهید
16 فروردین 94 20:43
سلام فاطمه خانم چه دخمل نانازی خدا براتون نگهش داره
مامان ناهید
16 فروردین 94 20:45
سلام فاطمه خانم ..چه دخمل نانازی ...خدا براتون نگهش داره سلام عزیزم ممنون قربان شما برم
داداش کوچولوش
7 آذر 94 14:18
شما اهل کجایید خیلی اشنا به نظر می رسید تبریز