آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

یه دختر دارم شاه نداره ... صورتی داره ماه نداره

1390/11/9 15:17
نویسنده : فاطمه
1,244 بازدید
اشتراک گذاری

عاااااااااااااااااااااااااااااااشقتم .... میمیرم برات ... آخه تو چرا انقدر نازی ...همه کارات شیرینه ...نگا کردنت 

خندیدنت گریه هات... وقتی با اشتها شیر می خوری (انگار می خوان ازت بگیرن) حتی خرابکاری کردنات  خلاصه هر کاری تو بکنی قشنگه ... بعضی وقتا با چشای قشنگت مامان یا بابا رو نشونه می گیری و هر جا که طرف بره دنبالش می کنی ... این روزا صداهای بامزه ای از خودت در میآری و به زبون شیرین خودت حرف میزنی ... قشنگم خدا رو شکر می کنم که موجود به این قشنگی رو به ما هدیه کرده و از صمیم قلبم می خوام که کمکمون کنه اونطوری که شایسته است بزرگت کنیم ..آمین

امروز تازه از خوابیدن شما استفاده کردم و چند تا از عکساتو گذاشتم

راستی من از طرف شما و خودم از همه خاله هایی که قدیما و جدیدا اومدن و به ما سر زدن و به یاد ما بودن خیلی خیلی تشکر میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ilijoon
24 اسفند 90 21:42
دوستت دارم آيلين جون