آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

دختر کوچولو

1390/9/9 9:51
نویسنده : فاطمه
516 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی کوچولوی خودم ..این هفته کلی حرکاتت کمتر شده یعنی نسبت به هفته قبل نصف شده ..با اینکه اذیت میشدم ولی نمی دونم چرا دلم میسوزه واسه فینگیل کوچولوم که جاش تنگ شده و دیگه نمیتونه پروبال باز کنه ....  الهی بگردم ... عزیز دلم مامانی دیگه نفسش در نمیآد .. خواهش می کنم هفته آینده به دنیا بیا ... بیرون که بیای با خیال راحت دست و پاهای خوشگل مامانیتو هر چقدر می خوای باز و بسته کن .

فکر کنم هفته آینده دیگه نتونم بیام و برات پست بذارم ...بنابر این امروز اومدم تا با دخملم حرف بزنم ... عاشقتم و امیدوارم خوشبخت ترین دختر روی دنیا باشی .ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پریا
9 آذر 90 11:11
ای جان امیدوارم این خانوم کوچولوی شیطون هر چی زودتر بدنیا بیاد و حسابی با شیطونیهاش شما رو مشغول کنه. از دوران خوش آرامش تون لذت ببرین که خیلی زود تموم میشه. ولی دوران خوب وشیرینی پیش روتون هست انشاله.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
12 آذر 90 11:08
عزیزم امیدوارم دختر خوشگلت به سلامت به دنیا بیاد.
مامان آرشيدا قند عسل
28 آذر 90 0:46
فكر كنم تا الان ديگه ني ني دوست داشتني ما بدنيا اومده باشه اميدوارم قدمش مبارك باشه و صحيح و سالم باشه قطعا شما هم الان درگير انجام وظيفه سنگين مادري هستيد موفق باشيد و خوشحال.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
29 آذر 90 17:13
ای بابا مامانی آیلین. ما از دخمل ناناز خبر می خوایم. عکس می خوایم.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
4 دی 90 17:29
ای بابا ما که دلمون ضعف کرد برای دیدن عکسهای آیلین جون. منتظرررررررریم