آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

آیلین سی و دو ماهه

1393/5/16 21:26
نویسنده : فاطمه
922 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندم 32  ماهه شدی  ، مبارک باشه خانم خوشگل و مهربون

 


جونم واست بگه شما در 32 ماهگی :

- عاشق نقاشی کشیدنی

 

- عاشق مهد کودک جدید (مهد کودک محل کار خودم ) شدی و همش دوست داری بری اونجا و جالب اینه که هر موقع نظرت رو راجع به برگشتن به مهد کودک قبلی میپرسم خیلی قاطعانه میگی که نمیخوای برگردی و میگی  " اونجا دیگه تموم شده "  خودمم خیلی بیشتر احساس آرامش میکنم از وقتی آوردمت مهد کودک دانشگاه تبریز.

 

-البته تا یادم نرفته بگم مربی و کارکنان مهد کودک دانشگاه هم متقابلا عاشق تو شدن ، اوایل اسمت عروسک بود ولی جدیدا هم بهت میگن توت فرنگی حتی خودتم از اسمت خوشت اومده اون روز یکیشون میگفت بهت گفته عروسک و شما برگشتی گفتی نه من توت فرنگیم زبان

 

- یه مدتی به سلام و خداحافظی گیر داده بودی مثلا تو خیابون اصرار میکردی به همه سلام کنم یا مثلا حتما از راننده تاکسی خداحافظی میکردی و به منم میگفتی با " عمو" خداحافظی کنم خنده

 

- روز ی پنجاه بار آدمو بوس میکنی مخصوصا از قسمتهای مختلف دست ، بازو و آرنج و کتف و ... !!!  عاشقتم کوچولوی مهربونم

 

- رقصیدن رو دوست داری و تازه موقع رقصیدن به من هم رقص یاد میدی !!! مثلا میگی مامان دستتو بذار کمرت  ..حالا بچرخ ... حالا دستتو بذار سرت .... زیبا

 

- علاقه مند به زبان شیرین فارسی شدی و قصه هایی رو که موقع خواب بهت میگفتم درخواست میکنی که به زبان فارسی بهت بگم و رسما داری از زبان فارسی هم تو مکالماتت  استفاده میکنی.

 

- خیلی خوب شعر حفظ میکنی حتی شعرهایی که برای شما یکم طولانیه و کلی شعر فارسی و ترکی حفظی البته بیشترشون فارسی

 

- تو مهد کودک یکی دو تا بازی قدیمی آذربایجانی یاد گرفتی و من خیلی کیف میکنم البته اینقدر اصرار میکنی تو خونه با ما این بازیا رو انجام بدی که ما دیگه خسته میشیم بعضی وقتا خندونک

 

و حالا چند تا عکس دیگه :

آی من به قربون اون ژستای تو

 

 

از اولین نقاشیهای شما

البته این اولین نقاشیت نیست

 

 

سفره مهمونیمون تو ماه رمضون و هنرهای آشپزی مامان هنرمندت البته کمکهای بابایی بسیار بسیار قابل ارج میباشند زیبازیبازیبا

 

 

چند روز پیش رفته بودیم شاهگلی یا همون ائل گلی  که خیلی شلوغ بود و پر از مسافرایی بود که از شهرهای مختلف اومده بودن و یه چیز دیگه اینکه این آقایی که تو عکس افتاده ربطی به ما نداره .

 

 

عزیزم در حال ماشین سواری تو لونا پارک ائل گلی

 

 

خوب دیگه دختر پرانرژی و  خوشگل من ! مامان خیلی دوستت داره یعنی عااااشقته ....امیدوارم از این به بعد زود به زود به وبلاگت سر بزنم .الانم باید برم که کلللللی کار دارم .بوس

 

پسندها (4)

نظرات (3)

بانو
20 مرداد 93 12:55
سلام چگونه کودکی مستقل تربیت کنیم؟ http://www.banoo.ir/post/939\ منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان عسل 
21 مرداد 93 8:58
32 ماهگیت مبارررررررررررک خانوم خوشگلهانشالله 120ساله نه همیشه زنده باشییییییییییییبااجازه لینک شدین به ماهم سری بزن دوست داشتی لینکم کن ممنون
فاطمه
پاسخ
قربون محبتتون خاله ..چشم حتما ما هم به دوستی باشما افتخار میکنیم .
رز مامان مهرسا
24 مرداد 93 16:13
الهی قربونت برم عزیزم 32 ماهگیت مبارررررررررررررررررررررررررک خوشگلم عاشقتم مرسی خاله جون مهربون منم عااااشگتم